Pašreizējie noteikumi un nosacījumi ir pieejami šajā saitē
PAKALPOJUMA LIETOŠANAS NOTEIKUMI
Saturs
- VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI
- TIEŠSAISTES PAKALPOJUMI INTERNETA VIETNĒ
- ĪPAŠIE NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ ATSKAITĒM
- MAKSĀJUMA METODES
- ELEKTRONISKĀ PAKALPOJUMA LĪGUMA NOSACĪJUMI
- PRETENZIJU IZVIRZĪŠANAS KĀRTĪBA
- TIESĪBAS ATKĀPTIES NO LĪGUMA
- SŪDZĪBU IESNIEGŠANAS UN APSTRĀDES ĀRPUSTIESU PROCEDŪRAS UN PIEKĻUVE ŠĪM PROCEDŪRĀM
- PERSONAS DATI
- AUTORTIESĪBAS
- NOTEIKUMI ATTIECĪBĀ UZ UZŅĒMĒJDARBĪBU
- VIEDOKĻI SERVISA VIETNĒ
- NOBEIGUMA NOTEIKUMI
1. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI
1.1. Interneta Pakalpojumu, kas pieejams vietnē www.autodna.lv, nodrošinātājs ir uzņēmums AUTODNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, reģistrācijas numurs 121164104 un NM numurs: 5492391545, kas atrodas Lodz(94-104), Polijā, Obywatelska ielā 128/152, telefona numurs saziņai: +48 22 350 01 28 (standarta zvana maksa - kā parastam telefona zvanam saskaņā ar operatora tarifu), čats un saziņas veidlapa ir pieejami servisa vietnē. Kontaktu forma saziņai: support.autodna.lv/kontakti, e-pastu: kontakti@autodna.lv.
1.2. Šo noteikumu nosacījumi nav paredzēti, lai izslēgtu vai ierobežotu Pakalpojuma saņēmēja, kurš ir arī patērētājs, vai fiziskas personas, uz kuru attiecas patērētāju tiesību normas, tiesības, kuras viņam pienākas saskaņā ar obligātajiem likuma noteikumiem. Šo noteikumu nosacījumu neatbilstības gadījumā minētajiem noteikumiem noteicošie ir.
1.3. Definīcijas:
1.3.1. BLOGS – Elektronisks Pakalpojums, vietne Blogs, kurā ir pieejama informācija par šo tēmu.
1.3.2. PATĒRĒTĀJU TIESĪBU LIKUMS - 2014. gada 30. maija likums par patērētāju tiesībām (likumdošanas vēstnesis Dz.U., 2014., poz. 827, ar grozījumiem).
1.3.3. PRZELEWY24 – kompānija PayPro S.A., ar juridisko adresi Poznaņā (juridiskā adrese: ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań), iekļauta Valsts tiesu reģistra uzņēmēju reģistrā, reģistra tiesa, kurā glabājas uzņēmuma dokumentācija: Rajona tiesa Poznaņa - Nove Mjasto un Vilda Poznaņā, Valsts tiesu reģistra VIII. komercnodaļa, ar numuru KRS 0000347935, nodokļu maksātāja kods [NIP] 7792369887, REGON 301345068, pamatkapitāls 5.476.300,00 PLN apmērā, apmaksāts pilnībā, un ierakstīts Finanšu uzraudzības iestādes vestajā iekšzemes maksājumu iestāžu reģistrā ar numuru UKNF IP24/2014, e-pasta adrese: serwis@przelewy24.pl; telefona numurs: +48 61 642 93 44 (standarta zvana maksa - kā parastam telefona zvanam saskaņā ar operatora tarifu), kas apkalpos elektroniskos maksājumus vietnē http://www.przelewy24.pl.
1.3.4. SAĪSINĀTĀ INFORMĀCIJA; SI – Tiešsaistes pakalpojums, saīsinātā informācija, iegūta pirms atskaites sniegšanas, kas attiecās uz informāciju. Šāda informācija ietver sevī pieejamo ierakstu skaitu par negadījumu un citu ierakstu daudzumu izvēlētā atskaitē, un parāda atskaites izmaksas. SI neietver sevī detalizētu informāciju par transportlīdzekli.
1.3.5. CIVILKODEKSS – 1964. gada 23. aprīļa likums Civilkodekss (likumdošanas vēstnesis Dz.U. Nr. 16, poz. 93, ar grozījumiem).
1.3.6. KONTS – Tiešsaistes pakalpojums, apzīmējams ar individuālu nosaukumu (e-pasta adrese) un parole, kuru norāda pakalpojuma lietotājs, izmantojot pakalpojuma sniedzēja IT sistēmu.
1.3.7. VIN NUMURS – Unikāls identifikācijas numurs, kurš atbilst konkrētajam mehāniskajam transportlīdzekli un, kura garums ir 17 rakstzīmes (burti un cipari) (Vehicle Identification Number).
1.3.8. VIEDOKĻI UN KOMENTĀRI – Tiešsaistes pakalpojums, kas pieejams tīmekļa vietnē, lai pakalpojuma ņēmējs zem bloga rakstiem varētu pievienot savas atsauksmes un komentārus.
1.3.9. PAYPAL – kompānija PayPal (Europe) atrodas Luksemburgā (adrese: 5. stāvs, 22–24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg) elektronisko maksājumu sistēma - Paypal.com/lv/.
1.3.10. TRANSPORTLĪDZEKLIS – mehānisks transportlīdzeklis ar VIN numuru, kuru norādījis pakalpojuma ņēmējs.
1.3.11. NOTEIKUMI – tīmekļa vietnes noteikumi.
1.3.12. INTERNETA SERVISS - pakalpojuma sniedzēja interneta vietne, kura ir pieejama adresē www.autodna.lv.
1.3.13. TIEŠSAISTES PAKALPOJUMS – pakalpojums, pakalpojuma ņēmējam, kuru veic pakalpojuma sniedzējs tiešsaistē, izmantojot interneta vietni.
1.3.14. PAKALPOJUMA SAŅĒMĒJS – fiziska persona ar pilnu rīcībspēju, juridiska parsona vai juridiska organizācija bez juridiskā statusa, kura izmanto tiešsaistes pakalpojumu saskaņā ar noteikumiem.
1.3.15. PAKALPOJUMA SNIEDZĒJS - uzņēmums AUTODNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ar juridisko adresi Lodzā (juridiskā adrese: ul. Obywatelska 128/152 94-104 Łódź), ierakstīts Valsts tiesu reģistra Uzņēmēju reģistrā ar KRS numuru 0000349742; reģistra tiesa, kurā glabājas uzņēmuma dokumentācija: Rajona tiesa Lodza-Centrs Lodzā, Valsts tiesu reģistra XX. nodaļa; pamatkapitāls 50.000 PLN apmērā; Nodokļu maksātāja kods [NIP]: 5492391545; REGON: 121164104; e-pasta adrese: kontakti@autodna.lv, telefona numurs saziņai: +48 22 350 01 28 (standarta zvana maksa - kā parastam telefona zvanam saskaņā ar operatora tarifu), čats un saziņas veidlapa ir pieejami servisa vietnē.
1.3.16. Newsletter - Elektroniskais pakalpojums, Pakalpojuma sniedzēja nodrošināts elektroniskās izplatīšanas pakalpojums, izmantojot e-pastu, kas ļauj visiem Pakalpojuma saņēmējiem, kas to izmanto, automātiski saņemt no Pakalpojuma sniedzēja ciklisku informatīvā izdevuma turpmāko izdevumu saturu, ar informāciju par aktualitātēm, jaunumiem un akcijām Servisa vietnē.
1.3.16. PAYU - kompānija PayU S.A., ar juridisko adresi Poznaņā (juridiskā adrese: ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań), iekšzemes maksājumu iestāde, ko uzrauga Finanšu uzraudzības iestāde, iekļauta Maksājumu pakalpojumu reģistrā ar numuru IP1/2012, ierakstīta Valsts tiesu reģistra Uzņēmēju reģistrā ar numuru 0000274399, reģistra tiesa, kurā glabājas uzņēmuma dokumentācija: Rajona tiesa Poznaņa - Nove Mjasto un Vilda Poznaņā; pamatkapitāls 7.789.000,00 PLN apmērā, apmaksāts pilnībā; Nodokļu maksātāja kods [NIP]: 7792308495, REGON 300523444, e-pasta adrese saziņai: pomoc@payu.pl, kas apkalpo elektroniskos maksājumus vietnē http://www.payu.com.
2. TIEŠSAISTES PAKALPOJUMI INTERNETA VIETNĒ
2.1. Šajā vietnē ir pieejami sekojoši pakalpojumi: Blogs, Saīsinātā informācija, Konts, Atskaite, Atsauksmes un Komentāri.
2.1.1. Blogs - Bloga lietošana ir iespējama, pārejot uz atbilstošo Servisa vietnes cilni ar atzīmi Blogs vai Ziņas (cilne pieejama adresē: https://www.autodna.lv/blog/). Blogs ir pieejams visiem Servisa vietnes apmeklētājiem bez nepieciešamības sniegt nekādus datus vai veikt citas darbības. Personai, kas izmanto Blogu, ir iespēja jebkurā laikā un bez iemesla pārtraukt lietot Blogu, aizverot tīmekļa pārlūkprogrammu vai pārslēdzoties uz citu vietni.
2.1.2. Saīsinātā informācija – saīsinājumā SI, iespējams izmantot pēc divu secīgu soļu izpildes - (1) uzejot uz sadaļas Transportlīdzekļa VIN numurs un ievadot VIN numuru. - (2) nospiežot uz pogas "Pārbaudi VIN" vai "Apstiprini VIN".
2.1.3. Konts - kontu ir iespējams izmantot pēc divu secīgu soļu izpildes - (1) aizpildot reģistrācijas formu. - (2) uzspiežot uz laukuma "Reģistrēties". Reģistrācijas formā ir nepieciešams norādīt sekojošu informāciju: e-pasta adresi un paroli. Kontu ir iespējams izveidot, arī pasūtot Atskaiti.
2.1.4. Viedokļi un Komentāri - Viedokļu un Komentāru izmantošana iespējama sekojošā veidā:
2.1.4.1. Bloga gadījumā - pēc došanās uz lapu ar Bloga ierakstu, zem kuras pieejams Viedokļu un Komentāru modulis. Lai pievienotu komentāru zem Bloga ieraksta, ir jānorāda šādi Pakalpojuma saņēmēja dati: vārds un e-pasta adrese, kā arī komentāra saturs.
2.1.4.2. Atskaites gadījumā - lai pievienotu viedokli vai vērtējumu par Atskaiti, ir jāaizpilda veidlapa, kas sniegta ar individuālās saites palīdzību, kuru Pakalpojuma saņēmējs saņems pēc Atskaites iegādes uz viņa norādītā e-pasta adresi. Veidlapā jānorāda šādi Pakalpojuma saņēmēja dati: vārds un e-pasta adrese, no veidlapā pieejamajiem jāizvēlas izvērtējamā Atskaites veids un jāpievieno atzinuma saturs, tai skaitā vērtējums, izmantojot zvaigznītes vai skaitļus, kas pieejami veidlapā.
2.1.5. Atskaite - Atskaites izmantošana iespējama pēc Saīsinātas informācijas iegūšanas. Pēc SI iegūšanas Klients izvēlas vienu vai vairākus Servisa vietnē pieejamos Atskaišu veidus. Atlasītas Atskaites ir pieejamas pēc trīs secīgu darbību veikšanas - (1) pārskata pasūtījuma veidlapas aizpildīšana, (2) noklikšķināšana uz lauka "Pirkt un maksāt tūlīt" un (3) maksājuma veikšana. Atskaites pasūtījuma veidlapā nepieciešams norādīt e-pasta adresi un Transportlīdzekļa VIN numuru. Lai aizpildītu Atskaites pasūtījuma veidlapu, ir jāpiesakās savā Kontā Servisa vietnē, un, ja jums tā nav, pasūtījuma veikšanas laikā varat izveidot Kontu un pieteikties tajā.
2.1.6. Newsletter - Biļetena lietošana ir bez maksas un iespējama pēc e-pasta adreses, uz kuru jābūt sūtīti nākamie Biļetena izdevumi, ievadīšanas Servisa vietnē redzamajā Biļetena lodziņā, un noklikšķināšanas uz darbības lauka, un pēc tam jaunatvērtajā pop-up veida logā biļetena abonēšanas apstiprināšanas un atkārtotas noklikšķināšanas uz darbības lauka. Pakalpojuma saņēmējam ir iespēja jebkurā laikā un bez iemesla atteikties no Biļetena, nosūtot attiecīgu pieprasījumu Pakalpojuma sniedzējam. Ir arī iespējams atteikties no Biļetena, noklikšķinot uz atteikšanās saites, kas norādīta katrā ziņā, kas nosūtīta biļetena ietvaros.
2.1.7. Pakalpojuma saņēmējam ir pienākums izmantoto Interneta vietni tādā veidā, kas atbilst likumam un morālei, ievērojot cieņu pret citu personu īpašumu un trešo personu intelektuālā īpašuma tiesībām. Ir aizliegtas prettiesiskas darbības, kas var traucēt interneta vietnes darbību vai pakļaut pakalpojuma sniedzēju reputācijas zaudēšanai.
2.2. Pakalpojuma saņēmējam ir aizliegts sniegt pretlikumīgu un nepatiesu informāciju, kas neatbilst patiesībai.
2.3. Tehniskās prasības, kuras nepieciešamas, lai atbalstītu IT sistēmu, kuru izmanto pakalpojuma sniedzējs:
2.3.1. Dators, planšete, tālrunis vai cita multimediju ierīce ar interneta pieslēgumu.
2.3.2. Interneta pārlūki, kas uzstādīti uz ierīces ar interneta pieslēgumu: Mozilla Firefox 10.0 un augstāk, Internet Explorer 8.0 un augstāk, Opera ar versiju 11 un augstāk, Google Chrome ar versiju 17 un augstāk.
2.3.3. Interneta pārlūkprogramma ar Cookies failu atbalstu.
2.3.4. Interneta pārlūkprogramma ar JavaScript atbalstu.
2.4. Blogs, Newsletter, Saīsinātā Informācija, Konts, Viedokļi un Komentāri ir bez maksas.
2.5. Atskaites piešķiršana ir par maksu - Atskaites cena tiek norādīta Servisa vietnē pēc tam, kad Pakalpojuma saņēmējs ir ieguvis Saīsinātu informāciju - Atskaišu cenas tiek norādītas atkarībā no Servisa vietnes izvēlētās valodas versijas - Polijas zlotos, eiro, Ungārijas forintos, Rumānijas lejās vai Čehijas kronās. Šī cena ir kopējā cena, ieskaitot nodokļus un visas citas nodevas.
2.6. Bloga, Konta, Viedokļu un Komentāru pakalpojumi tiek sniegti uz nenoteiktu laiku. Saīsinātai informācijai un Atskaitei ir vienreizējs raksturs un beidzas, kad SI vai Atskaite ir pieejamas.
3. ĪPAŠIE NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ ATSKAITĒM
3.1. Atskaites izmaksu lapa un novēloto ziņojumu veidi tiek nodrošināti katru reizi konkrētam Transportlīdzeklim Tīmekļa vietnē pēc Kopsavilkuma informācijas iegūšanas. Pirms Ziņojuma saņemšanas ir nepieciešama iepriekšēja Pakalpojuma saņēmēja apstrāde.
3.2. SI un Atskaitei ir palīgs (papildu) raksturs, un nedrīkst būt par vienīgo pamatu Pakalpojuma saņēmēja lēmumam slēgt vai neslēgt Transportlīdzekļa pārdošanas līgumu. Ja rodas šaubas par Transportlīdzekļa izcelsmi, tā faktisko stāvokli, tai skaitā nobraukumu vai vēsturi, Pakalpojuma sniedzējs stingri iesaka informāciju verificēt attiecīgajās valsts iestādēs, pie Transportlīdzekļa īpašnieka vai citām trešajām personām, kas sniedz palīdzību šajā sakarā. (piemēram, transportlīdzekļu apskates stacija, ASC - autorizēta servisa centrs, automašīnu jomas eksperts). Pakalpojuma sniedzējs iesaka jebkurā gadījumā (pat, ja nav šaubu, un neatkarīgi no SI un Atskaites satura) sazināties ar minētajām iestādēm un personām, lai pirms lēmuma pieņemšanas par pārdošanas līguma slēgšanu pārbaudītu Transportlīdzekli.
3.3. Informācija un notikumi par Transportlīdzekļiem, kas ir pieejami SI un Atskaites ietvaros, nāk no ārējiem un no Pakalpojuma sniedzēja neatkarīgiem avotiem. Pakalpojuma sniedzēja uzdevums ir padarīt tos pieejamus Pakalpojuma saņēmējam ar Servisa vietnes starpniecību SI un Atskaites ietvaros, un atbilstoši šo avotu stāvoklim, kas pieejams Pakalpojuma sniedzējam SI un Atskaites sagatavošanas brīdī. Parasti Pakalpojuma sniedzējs nav tiesīgs patstāvīgi: ievadīt, papildināt, atjaunināt, mainīt vai dzēst informāciju un notikumus par Transportlīdzekļiem - izmaiņām šajā ziņā nepieciešama datu avota maiņa vai sadarbība ar datu avotu, izņemot gadījumus, kad vispārpiemērojami tiesību akti atļauj Pakalpojuma sniedzējam vai piespiež viņu veikt šādas izmaiņas. Pamanot pārkāpumus vai saņemot paziņojumu vai sūdzību par to, Pakalpojuma sniedzējs veic pasākumus, lai noskaidrotu iespējamos pārkāpumus, sazinoties ar apšaubāmo informāciju un notikumu avotu.
3.4. Pakalpojuma sniedzējs apkopo datus no daudziem ārējiem, no Pakalpojuma sniedzēja neatkarīgiem, avotiem, lai tos izmantotu iekļaušanai SI un Atskaitē. Avoti, no kuriem Pakalpojuma sniedzējs apkopo datus, izmanto dažādus tele-informātikas rīkus, tie vāc datus dažādos veidos un dažādos datumos, turklāt pašu datu piešķiršanu Atskaites ietvaros var ietekmēt apstākļi, kas saistīti ar to nodošanu Atskaites piešķiršanas brīdī (ieskaitot nepārvaramas varas apstākļus un telepārraides pakalpojumu kvalitāti datu avota pusē), kas atsevišķos gadījumos var radīt datu neatbilstību. Šī iemesla dēļ Pakalpojuma sniedzējs norāda, ka ne visa informācija un notikumi par Transportlīdzekļiem var būt pieejami, pilnīgi un pareizi SI vai Atskaites ietvaros. SI un Atskaites informācijas raksturs ir palīdzības, un nevar būt par pamatu Pakalpojuma saņēmēja lēmuma pieņemšanai par Transportlīdzekļa pārdošanas līguma noslēgšanu vai nenoslēgšanu. Pakalpojuma sniedzējs arī norāda, ka iepriekš minēto iemeslu dēļ SI un Atskaitē esošā informācija un notikumi par Transportlīdzekļiem nevar viennozīmīgi noteikt transportlīdzekļa faktisko stāvokli katrā gadījumā. SI un Atskaite atspoguļo transportlīdzekļa vēsturi (informāciju un notikumus par Transportlīdzekli), kas noteikta, pamatojoties uz datiem no daudziem ārējiem avotiem, neatkarīgiem no Pakalpojuma sniedzēja, lai gan iepriekš minēto iemeslu dēļ šai vēsturei nav jāatbilst transportlīdzekļa faktiskais stāvoklis. Tāpēc Pakalpojuma sniedzējs iesaka jebkurā gadījumā (pat ja nav šaubu, un neatkarīgi no SI un Atskaites satura) sazināties ar attiecīgajām valsts iestādēm, Transportlīdzekļa īpašnieku vai citām trešajām personām, kas sniedz palīdzību šajā sakarā (piemēram, transportlīdzekļu apskates stacija, ASC - autorizēta servisa centrs, automašīnu jomas eksperts), lai verificētu Transportlīdzekļa faktisko stāvokli pirms lēmuma pieņemšanas par pārdošanas līguma noslēgšanu. Lēmumu par konkrētā Transportlīdzekļa iegādi pieņem Pakalpojuma saņēmējs.
3.5. Informācijas un notikumu daudzums par transportlīdzekli pieejams maksimālā diapazonā - atkarībā no transportlīdzekļa markas, modeļa, ražotāja, gada, ražošanas vietas. Pakalpojuma saņēmējs vienmēr tiek informēts Saīsinātā Informācijā par pieejamās informācijas apjomu un veidu, vai tas ir pieejams vai nepieejams. Šādā veidā, balstoties uz Saīsināto Informāciju, pakalpojuma saņēmējs var izvēlēties vai iegādāties doto Atskaiti.
3.5. Atskaites ietvaros pieejamās informācijas un notikumu apjoms par Transportlīdzekļiem ir maksimālais Pakalpojuma sniedzējam pieejamais diapazons brīdī, kad Atskaite ir pieejama - atkarībā no Transportlīdzekļa, tā ražotāja, modeļa, ražošanas gada un vietas, zīmola - Pakalpojuma saņēmējs vienmēr tiek informēts pirms attiecīgās Atskaites pieejamības Saīsinātas informācijas ietvaros par pieejamās informācijas vai notikumu apjomu un daudzumu, vai par nepieejamību sniegt informāciju. Pamatojoties uz Saīsinātu informāciju, Pakalpojuma saņēmējs pieņem lēmumu, vai nodot Pārskatu un tā veidu, vai atsakās no tā piešķiršanas.
3.6. Digitālā produkta apraksts - Atskaite:
Pakalpojuma sniedzēja (AUTODNA Sp. z o.o.) piedāvātā Atskaite, izmantojot autoDNA vietni.
3.6.1. Atskaites galvenās iezīmes: Elektroniskais pakalpojums, kas sastāv no informācijas un notikumu par Transportlīdzekli sniegšanas elektroniskas atskaites veidā, pamatojoties uz datiem, kas iegūti no daudziem ārējiem, no Pakalpojuma sniedzēja neatkarīgiem avotiem, kas pieejami Servisa vietnē, un saskaņā ar šo Pakalpojuma sniedzējam pieejamo avotu stāvokli Atskaites pieejamības laikā. Informācijas un notikumu apjoms tiek sniegts Servisa vietnē pēc tam, kad Pakalpojuma saņēmējs ir ieguvis Saīsinātu informāciju.
3.6.2. Cena: Cena ir pieejama Pakalpojuma saņēmējam pēc SI Saīsinātas informācijas iegūšanas Servisa vietnē. Pakalpojuma saņēmējs vienmēr tiek informēts par kopējo cenu ar nodokļiem un citām nodevām, un, ja šo nodevu apmērs nav nosakāms - par pienākumu tās samaksāt, Servisa vietnē, sniedzot pasūtījumu pirms Atskaites iegādes.
3.6.3. Funkcionalitāte:
Valoda: poļu, latviešu, lietuviešu, angļu, igauņu, krievu, vācu, ungāru, rumāņu, čehu, slovēņu.
Faila formāts: pdf
Izmērs: Izmērs ir atkarīgs no atskaitē ietvertās informācijas apjoma
Piekļuves veids: Atskaites lejupielāde, piešķiršana notiek uzreiz pēc iegādes, ne vēlāk kā 1 kalendārās dienas laikā (parasti līdz 5 minūtēm) no brīža, kad Pakalpojumu sniedzējs ir saņēmis no Servisa vietnē pieejamā izvēlētā maksājumu operatora maksājuma apstiprinājumu.
Piekļuves nosacījumi: neierobežota personiska lietošana.
Ierobežojumi: nav
3.6.4. Interoperatīvums:
Aparatūra un programmatūra: Dators, planšetdators, tālrunis vai cita multivides ierīce ar piekļuvi internetam. Ja Atskaite ir lejupielādēta PDF formātā - PDF failu lasītājs (piemēram, Adobe Acrobat Reader), interneta pārlūks, kas instalēts ierīcē ar interneta piekļuvi pašreizējā versijā: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Microsoft Edge, Safari. Tīmekļa pārlūkprogrammā jābūt iespējoti sīkfaili.
4. MAKSĀJUMA METODES
4.1. Pakalpojuma sniedzējs nodrošina šādas maksājuma metodes:
4.1.1. Elektroniskie maksājumi ar Przelewy24 vietnes starpniecību - iespējamie maksājumu veidi ir pieejami Servisa vietnē pirms maksājuma veikšanas un vietnē http://www.przelewy24.pl/.
4.1.2. Elektroniskie maksājumi ar PayU vietnes starpniecību - iespējamie maksājumu veidi ir pieejami Servisa vietnē pirms maksājuma veikšanas un vietnē http://www.payu.com/.
4.1.3. Elektroniskie maksājumi, izmantojot Paypal (https://www.paypal.com/lv).
4.2. Norēķini par darījumiem ar kredītkarti un tiešsaistes pārskaitījumiem tiek veikti ar Przelewy24 Norēķinu centra starpniecību.
4.3. Norēķini par darījumiem ar kredītkarti un tiešsaistes pārskaitījumiem tiek veikti ar PayU Norēķinu centra starpniecību
4.4. Norēķināšanās ar PAYPAL tiek veikti, izmantojot PAYPAL vietni.
4.5. Pakalpojuma saņēmējam ir pienākums veikt maksājumu 3 kalendāro dienu laikā no līguma noslēgšanas dienas, ar nosacījumu, ka Atskaites piegāde ir iespējama tikai pēc tam, kad Pakalpojuma saņēmējs ir veicis maksājumu.
5. ELEKTRONISKĀ PAKALPOJUMA LĪGUMA NOSACĪJUMI
5.1. Pakalpojuma sniedzējs un saņēmējs var izbeigt pakalpojuma izmantošanu jebkurā brīdī pēc pušu vienošanās.
5.2. Pakalpojuma izmantošanu var pārtraukt uz nenoteiktu laiku.
5.2.1. Pakalpojuma saņēmējs var izbeigt līgumu nekavējoties un bez iemesla norādīšanas, nosūtot attiecīgu paziņojumu, piemēram, izmantojot saziņas veidlapu vietnē support.autodna.lv/kontakti, e-pasta: kontakti@autodna.lv, vai rakstiski uz Pakalpojuma sniedzēja adresi: Obywatelska 128/152, 94-104 Łódź, Polija.
6. SŪDZĪBU PROCEDŪRAS KĀRTĪBA
6.1. Šajā Noteikumu 6.1. punktā ir noteikta sūdzību izskatīšanas kārtība, vienota visām Pakalpojumu sniedzējam iesniegtajām sūdzībām, jo īpaši sūdzībām par Atskaitēm un citiem Elektroniskajiem pakalpojumiem un Servisa vietni.
6.1.1. Sūdzības var iesniegt, piemēram, nosūtot ziņu ar mājaslapā esošās saziņas veidlapas https://support.autodna.lv/sazinas-forma starpniecību, uz e-pasta adresi: kontakti@autodna.lv, vai rakstiski uz Pakalpojuma sniedzēja adresi: ul. Obywatelska 128/152, 94-104 Łódź, Polija
6.1.2. Pakalpojuma sniedzējs iesaka sūdzības aprakstā norādīt: (1) informāciju un apstākļus par sūdzības priekšmetu, jo īpaši nepareizumu vai līguma neievērošanas veidu un datumu; (2) prasījumu ar līguma atbilstības panākšanas metodi, vai paziņojumu par cenas samazināšanu vai atteikšanos no līguma, vai citu prasību; un (3) sūdzības iesniedzēja kontaktinformācij8 - tas atvieglos un paātrinās sūdzības izskatīšanu. Ja sūdzība papildus attiecas uz Atskaiti (kad dati ir pieejami un attiecas uz sūdzību), Pakalpojuma sniedzējs iesaka sniegt: VIN, darījuma Nr., Atskaites iegādes datumu; apmaksas par iegādāto Atskaiti datumu; iegādātās Atskaites veidu un darījuma summu. Iepriekš noteiktās prasības ir tikai rekomendācijas un neietekmē to sūdzību, kas iesniegtas bez ieteiktā sūdzības apraksta, efektivitāti.
6.1.3. Ja sūdzības izskatīšanas laikā mainās sūdzības iesniedzēja norādītā kontaktinformācija, viņam ir pienākums par to paziņot Pakalpojumu sniedzējam.
6.1.4. Sūdzībai var būt pievienoti pierādījumi (piemēram, fotoattēli, ekrānuzņēmumi vai dokumenti), kas saistīti ar sūdzības priekšmetu. Pakalpojuma sniedzējs var arī lūgt sūdzības iesniedzējam sniegt papildu informāciju vai nosūtīt pierādījumus (piemēram, fotogrāfijas, ekrānuzņēmumus), ja tas atvieglos un paātrinās sūdzības izskatīšanu Pakalpojumu sniedzējam.
6.1.5. Pakalpojuma sniedzējs uz sūdzību atbildēs nekavējoties, ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no tās saņemšanas dienas.
6.2. Pakalpojuma sniedzēja likumā noteiktās atbildības pamatu un apjomu nosaka vispārēji piemērojamie likumi, jo īpaši Civilkodekss, Patērētāju tiesību likums un 2002. gada 18. jūlija Elektronisko pakalpojumu sniegšanas likums (likumdošanas vēstnesis Dz.U. Nr. 144, poz. 1204, ar grozījumiem).
6.2.1. Pakalpojumu sniedzējs norāda, ka Pakalpojumu sniedzēja likumā noteiktā atbildība par pakalpojuma atbilstību līgumam, ja ir iesniegta sūdzība par digitālo saturu vai digitālo pakalpojumu, vai kustamu lietu, kas kalpo tikai kā digitālā satura nesējs, - kuru patērētājs iegādājās saskaņā ar līgumu, kas noslēgts ar Pakalpojumu sniedzēju pēc 2023. gada 1. janvāra, vai pirms šī datuma, ja šāda satura vai digitālā pakalpojuma piegāde bija jānotiek vai notika pēc šī datuma - nosaka likuma par Patērētāju tiesībām noteikumi redakcijā, kas ir spēkā no 2023. gada 1. janvāra, jo īpaši Patērētāju tiesību likuma panti 43.h - 43.q. Šie noteikumi īpaši nosaka Pakalpojumu sniedzēja atbildības pamatu un apjomu pret patērētāju pakalpojuma neatbilstības līgumam gadījumā.
7. TIESĪBAS ATKĀPTIES NO LĪGUMA
7.1. Pakalpojuma saņēmējs, kurš vienlaikus ir patērētājs, vai fiziska persona, uz kuru piemērojami noteikumi par patērētāju, kurš noslēdzis distances līgumu ar Pakalpojuma sniedzēju, var atkāpties no tā, nenorādot iemeslus un neradot izmaksas (ievērojot Noteikumu punkta 7.4. nosacījumus), četrpadsmit dienu laikā iesniedzot attiecīgu izziņu. Iepriekšminēta termiņa saglabāšanai pietiek nosūtīt paziņojumu pirms termiņa pabeigšanas. Paziņojumu par atteikšanos no līguma var iesniegt, piemēram: uz e-pasta adresi: kontakti@autodna.lv, vai rakstiski uz Pakalpojumu sniedzēja adresi: ul. Obywatelska 128/152, 94-104 Łódź, Polija.
7.2. Līguma atkāpšanas termiņš sākas: (1) līgumam, saskaņā ar kuru uzņēmējs izdod lietu, ar pienākumu nodot tās īpašumtiesības - no patērētāja vai viņa norādītas trešās personas, kas nav pārvadātājs, pārņemšana savā īpašumā, un līguma gadījumā, kad: (a) pārņem daudzas preces, kas tiek piegādātas atsevišķi, partijās vai pa daļām - no pēdējās vienības, partijas vai daļas pārņemšanas, (b) sastāv no regulāras preču piegādes noteiktajā laikā - no pirmās preces pārņemšanas; (2) pārējiem līgumiem - no līguma noslēgšanas dienas.
7.3. Distances līguma atkāpšanas gadījumā līgums tiek uzskatāms par spēkā neesošu.
7.4. Pakalpojumu, kura sniegšana - pēc patērētāja vai fiziskas personas, uz kuru piemērojami noteikumi par patērētāju, skaidra lūguma - sākšanas pirms līguma atteikšanās termiņa beigām gadījumā patērētājam, vai fiziskai personai, uz kuru piemērojami noteikumi par patērētāju, kurš izmanto tiesības atkāpties no līguma pēc šāda pieprasījuma iesniegšanas, ir pienākums samaksāt par sniegtajiem pakalpojumiem līdz atteikumam no līguma. Maksājuma summa tiek aprēķināta proporcionāli sniegtā pakalpojuma apjomam, ņemot vērā līgumā saskaņoto cenu vai atlīdzību. Ja cena vai atlīdzība ir pārmērīga, šīs summas aprēķina pamatā ir sniegtā pakalpojuma tirgus vērtība.
7.5. Tiesības atkāpties no distances līguma nav pieejamas patērētājam un attiecīgi fiziskajai personai, uz kuru piemērojami noteikumi par patērētāju, šādos gadījumos: (1) līgumiem par pakalpojumu sniegšanu, par kuriem patērētājam ir pienākums maksāt cenu, ja uzņēmējs pakalpojumu sniedzis pilnībā ar patērētāja, kurš pirms izpildes bijis informēts, ka pēc uzņēmēja pakalpojuma sniegšanas zaudēs tiesības atkāpties no līguma, nepārprotamu un iepriekšēju piekrišanu, un viņš ņēma to vērā; (2) līgumiem, kuros pakalpojuma priekšmets ir nesagatavotas preces, kas ražotas saskaņā ar patērētāja specifikācijām, vai kalpo viņa individuālo vajadzību apmierināšanai; (3) līgumiem, kuros pakalpojuma priekšmets ir preces, kas ātri bojājas, vai kurām ir īss glabāšanas laiks; (4) līgumiem par digitālā satura piegādi, kas nav piegādāts materiālā nesējā, par kuru patērētājam ir pienākums maksāt cenu, ja uzņēmējs pakalpojumu ir uzsācis ar patērētāja, kurš tika informēts pirms pakalpojuma sniegšanas, ka pēc pēc uzņēmēja pakalpojuma sniegšanas viņš zaudēs tiesības atkāpties no līguma, nepārprotamu un iepriekšēju piekrišanu, un kurš to atzina, un uzņēmējs sniedza patērētājam apliecinājumu, minētu Patērētāju tiesību likuma 15. panta 1. un 2. daļā vai 21. panta 1. daļā.
7.6. Noteikumiem pievienots atkāpšanas veidlapas paraugs. Patērētājs var izmantot atkāpšanas veidlapas paraugu, taču tā nav obligāta
8. SŪDZĪBU IESNIEGŠANAS UN APSTRĀDES ĀRPUSTIESU PROCEDŪRAS UN PIEKĻUVE ŠĪM PROCEDŪRĀM
8.1. Šī sadaļa attiecas tikai uz pakalpojumu lietotājiem, kuri ir patērētāji.
8.2. Ārpustiesas strīdu risināšanas metodes ietver: (1) iespēju pusēm saskaņot savus viedokļus, piemēram, izmantojot mediāciju; (2) strīda atrisināšanas ierosināšana, piemēram, samierināšanas ceļā, un (3) strīda atrisināšana un tā risinājuma piedāvāšana pusēm, piemēram, arbitrāžas (šķīrējtiesas) ietvaros. Sīkāka informācija par iespēju Klientam, kurš ir patērētājs, izmantot ārpustiesas metodes sūdzību izskatīšanai un prasību izskatīšanai, noteikumiem par piekļuvi šīm procedūrām, kā arī draudzīga meklētājprogramma, kurā meklē subjektus, kas nodarbojas ar strīdu izšķiršanu mierizlīgumā, ir pieejamas Konkurences un patērētāju tiesību aizsardzības iestādes tīmekļa vietne: https://polubowne.uokik.gov.pl/
8.3. Pie Konkurences un patērētāju tiesību aizsardzības biroja prezidenta ir kontaktpunkts, kura uzdevums cita starpā ir sniegt patērētājiem informāciju par patērētāju strīdu ārpustiesas risināšanu. Patērētājs var sazināties ar kontaktpunktu: (1) pa tālruni - zvanot uz numuru (+48) 22 55 60 332 vai +48225560333; (2) pa e-pastu - nosūtot ziņojumu uz adresi: kontakt.adr@uokik.gov.pl, vai (3) rakstiski vai personīgi - Biroja galvenajā centrā, Plac Powstańców Warszawy 1 Varšavā (00 -030).
8.4. Patērētājs sūdzību un prasību ārpustiesas atrisināšanai var izmantot, šādus piemēra līdzekļus: (1) pieteikums strīda izšķiršanai pastāvīgai patērētāju šķīrējtiesai; (2) pieteikums par strīda ārpustiesas risināšanu Inspekcijas vojevodistes inspektoram; vai (3) apgabala (pašvaldības) patērētāju tiesībsarga vai sociālās organizācijas palīdzība, kuras likumā noteiktie uzdevumi ietver patērētāju aizsardzību (piemēram, Patērētāju federācija, Polijas patērētāju asociācija). Konsultācijas cita starpā tiek sniegtas pa e-pastu adresē porady@dlakonsumentow.pl un pa patērētāju palīdzības tālruni 801 440 220 (palīdzības tālrunis strādā darba dienās no 8:00 līdz 18:00, zvana maksa saskaņā ar operatora tarifu).
8.5. Vietnē http://ec.europa.eu/consumers/odr ir pieejama platforma tiešsaistes strīdu izšķiršanai starp patērētājiem un uzņēmumiem ES līmenī (ODR platforma). ODR platforma ir interaktīva un daudzvalodu vietne ar kompleksa apkalpošanas punktu patērētājiem un uzņēmējiem, kas meklē ārpustiesas strīdu atrisināšanu sakarā ar līgumsaistībām, kas izriet no tiešsaistes pārdošanas līguma vai pakalpojumu sniegšanas līguma. (plašākā informācija platformas vietnē vai Konkurences un patērētāju aizsardzības biroja vietnē: https://polubowne.uokik.gov.pl/platforma-odr,161,pl.html).
9. PERSONAS DATI
9.1. Personas datu apstrādi, kas tiek apstrādāti mūsu tīmekļa vietnē saskaņā ar šiem Lietošanas Noteikumiem, nodrošina Pakalpojumu Sniedzējs. Runājot par mērķi un darbības jomu, personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar konfidencialitātes politiku, kas publicēta mūsu tīmekļa vietnē. Konfidencialitātes politikā uzskaitīti noteikumi, kurus administrators piemēro personas datu apstrādei, lai nodrošinātu pakalpojumu, izmantojot tīmekļa vietni. Tas nosaka pamatu, mērķus un personas datu apstrādes apjoms, kā arī to personu tiesības, kuru personas dati tiek apstrādāti. Tas nosaka arī sīkdatņu un analītisko rīku izmantošanu Tīmekļa vietnē. Tīmekļa vietnes izmantošana ir brīvprātīga, un tāpat personas dati tiek sniegti ar vietnes lietotājs, izņemot gadījumus, kas paredzēti konfidencialitātes politikā.
10. AUTORTIESĪBAS
10.1. Viss tīmekļa vietnē iekļautais saturs un logotipi tiek aizsargāti ar autortiesību likumu.
10.2. Pakalpojuma sniedzējs var apskatīt tīmekļa vietnē publicētos materiālus, tostarp saistībā ar sniegto Elektroniski Pakalpojumu. Kā arī lejuplādēt šī materiāla vienu kopiju personīgai lietošanai.
10.3. Aizliegts izmantot šīs vietnes saturu un logotipus jebkādā citā veidā, izņemot šajos Noteikumos noteiktā veidā.
11. NOTEIKUMI UZŅĒMĒJIEM
11.1. Šī Noteikumu sadaļa un visi tajā ietvertie noteikumi ir adresēti un tādējādi ir saistoši tikai Pakalpojuma saņēmējam, kurš nav patērētājs. Turklāt, sākot no 2021. gada 1. janvāra, un līgumiem, kas noslēgti no šī datuma, šī Noteikumu sadaļa un visi tajā ietvertie noteikumi netiek novirzīti un tādējādi nav saistoši Pakalpojuma saņēmējam, kas ir fiziska persona, kas slēdz līgumu, kas ir tieši saistīts ar tā uzņēmējdarbību, ja no šī līguma satura izriet, ka tam nav profesionāla rakstura šai personai, kas izriet jo īpaši no šīs personas veiktās saimnieciskās darbības priekšmeta, kas pieejams, pamatojoties uz Centrālā reģistra un informācijas par uzņēmējdarbību noteikumiem, ja vien nav aizliegta šīm personām šajā noteikumu punktā ietverto nosacījumu piemērošana.
11.2. Pakalpojuma sniedzējs jebkurā brīdī ir tiesīgs rīkoties, lai pārbaudītu un apstiprinātu Pakalpojuma lietotāja sniegto informāciju. Pārbaudes ietvaros Pakalpojuma sniedzējs ir tiesīgs pieprasīt Pakalpojuma lietotājam uzrādīt sertifikāta un citus dokumentus, kas var būt nepieciešami pārbaudes pabeigšanai. Pārbaudes laikā Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības apturēt Pakalpojuma lietotāja Kontu līdz pārbaudes pabeigšanai.
11.3. Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības atkāpties no ar Pakalpojuma lietotāju noslēgtā Elektronisko pakalpojumu sniegšanas līguma 14 kalendāro dienu laikā no tā noslēgšanas dienas.
11.4. Pakalpojuma sniedzējs neuzņemas atbildību par jebkādiem zaudējumiem vai nespēju sniegt pakalpojumu saskaņā ar vienošanos, ja pakalpojumu nebija iespējams sniegt tehnisku problēmu, kā arī apkopes pārtraukumu dēļ.
11.5. Pakalpojuma sniedzējs neuzņemas atbildību par jebkādiem zaudējumiem vai nespēju sniegt pakalpojumu saskaņā ar vienošanos, ja pakalpojumu nebija iespējams sniegt nepārvaramas varas (piemēram, hakeru uzbrukumu, dabas katastrofu, epidēmiju, nemieru vai karu) vai citu iemeslu dēļ, kas ir radušies neatkarīgi no Pakalpojuma sniedzēja gribas.
11.6. Pakalpojuma sniedzēja atbildība pret Pakalpojuma saņēmēju galvojuma vai līguma neievērošanas ietvaros ir izslēgta.
11.7. Pakalpojuma sniedzēja atbildība pret Pakalpojuma lietotāju neatkarīgi no tā tiesiskā pamata ir ierobežota (gan attiecībā uz vienu prasību, gan attiecībā uz visu iesniegto pretenziju kopsummu) līdz Pakalpojuma lietotāja veikto maksājumu kopsummai Pakalpojuma sniedzējam par Digitālo pakalpojumu sniegšanu. Jebkurā gadījumā, zaudējumu apmērs, tiek ierobežots ar summu 200 EUR. Iepriekš minētais ierobežojums attiecas uz jebkuru Pakalpojuma lietotāja pretenziju pret Pakalpojuma sniedzēju. Pakalpojuma sniedzējs ir atbildīgs pret Pakalpojuma lietotāju tikai par tiešajiem zaudējumiem, kurus tas varēja paredzēt kā iespējamus līguma parakstīšanas dienā, un neuzņemas nekādu atbildību par negūto peļņu.
12. VIEDOKĻI SERVISA VIETNĒ
12.1. Pakalpojuma sniedzējs nodrošina Pakalpojuma saņēmējiem iespēju sniegt un piekļūt atzinumiem par Atskaitēm šajā Noteikumu sadaļā noteiktajos termiņos.
12.2. Pakalpojuma saņēmēja atzinuma sniegšana iespējama pēc veidlapas izmantošanas, kas ļauj pievienot viedokli par Atskaiti. Šī veidlapa ir pieejama, izmantojot individuālu saiti, kuru Pakalpojuma saņēmējs saņem pēc Atskaites iegādes uz viņa norādīto e-pasta adresi. Pievienojot viedokli, Pakalpojuma saņēmējs var pievienot arī grafisku vērtējumu – ja šāda iespēja ir pieejama atzinuma veidlapā.
12.3. Atzinumu par Atskaiti var sniegt tikai faktiski iegādātajām Atskaitēm Pakalpojumu saņēmējs, kurš iegādājās novērtējamo Atskaiti. Ir aizliegts slēgt fiktīvus vai šķietamus līgumus, lai sniegtu atzinumu par Atskaiti.
12.4. Pakalpojuma saņēmēju viedokļu pievienošana nedrīkst tikt izmantota nelikumīgām darbībām, jo īpaši darbībām, kas veido negodīgas konkurences aktu, vai darbībām, kas aizskar personas tiesības, intelektuālā īpašuma tiesības vai citas Pakalpojuma sniedzēja vai trešo personu tiesības. Pakalpojuma saņēmējam, pievienojot atzinumu, ir pienākums rīkoties saskaņā ar likumiem, šiem Noteikumiem un pieklājību.
12.5. Viedokļi ir pieejami Servisa vietnē (piemēram, mājaslapā vai Atskaites aprakstā).
12.6. Pakalpojuma sniedzējs nodrošina, ka publicētie viedokļi par Atskaitēm nāk no Pakalpojuma saņēmējiem, kuri ir iegādājušies konkrēto Atskaiti. Šim nolūkam Pakalpojuma sniedzējs veic šādas darbības, lai pārbaudītu, vai viedokļi nāk no Pakalpojuma saņēmējiem:
12.6.1. Pakalpojuma sniedzējs nosūta Pakalpojuma saņēmējiem individuālu saiti uz to pirkuma laikā norādīto e-pasta adresi - tādā veidā tikai Pakalpojuma saņēmējs, kurš ir iegādājies Atskaiti Servisa vietnē, var piekļūt atzinuma veidlapai.
12.6.2. Gadījumā, ja Pakalpojuma sniedzējam rodas šaubas vai atrunas, ko Pakalpojuma sniedzējam adresē citi Pakalpojuma saņēmēji vai trešās personas par to, vai dotais viedoklis nāk no Pakalpojuma saņēmēja vai arī konkrētais Pakalpojuma saņēmējs ir iegādājies konkrēto Atskaiti, Pakalpojuma sniedzējs patur tiesības sazināties ar atzinuma autoru, lai noskaidrotu un apstiprinātu, ka viņš tiešām ir Servisa vietnes Pakalpojuma saņēmējs vai iegādājies izskatīto Atskaiti.
12.7. Jebkuri komentāri, pieteikumi pārbaudīt viedokli, vai atrunas par to, vai dotais atzinums nāk no Pakalpojuma saņēmēja vai konkrēts Pakalpojuma saņēmējs ir iegādājies konkrēto Atskaiti, var būt iesniegti analoģiski Noteikumu 6. punktā norādītajai sūdzību iesniegšanas procedūrai.
13. NOBEIGUMA NOTEIKUMI
13.1. Vietnes noslēgtie līgumi tiek slēgti saskaņā ar Polijas tiesību aktiem un valodā, kas atbilst Vietnes valodas versijai.
13.2. Jautājumos, uz kuriem neattiecas šie noteikumi, jāievēro: Civilkodekss; Likums par patērētāju tiesībām, 2002. gada 18. jūlija Likums par elektronisko pakalpojumu sniegšanu (Juridiskais Vēstnesis Nr. 144, 1204. punkts, ar grozījumiem) un citi attiecīgie Polijas tiesību akti.
13.3. Izmaiņas noteikumos:
13.3.1. Pakalpojuma sniedzējs patur tiesības grozīt Noteikumus svarīgu iemeslu dēļ, t.i.: mainīt maksāšanas metodēs, uz kurām attiecas juridisks vai normatīvs pienākums; mainīt sniegto Elektronisko pakalpojumu apjomā vai formā; pievienot jaunu Elektronisko pakalpojumu; ja nepieciešams, novērst neparedzētu un tiešu apdraudējumu, kas saistīts ar Elektronisko pakalpojumu un Pakalpojuma saņēmēju aizsardzību pret krāpšanu, ļaunprātīgu programmatūru, surogātpastu, datu pārkāpumiem vai citiem kiberdrošības apdraudējumiem - jomā, kurā šīs izmaiņas ietekmē šo noteikumu nosacījumu izpildi.
13.3.2. Paziņojums par piedāvātām izmaiņām tiek nosūtīts iepriekš, vismaz 15 dienas pirms šo izmaiņu spēkā stāšanās dienas, ar klauzulu, ka izmaiņas var tikt ieviestas bez 15 dienu brīdinājuma termiņa, ja Pakalpojuma sniedzējam: (1) ir juridisks vai regulējošs pienākums grozīt Noteikumus tādā veidā, ka viņam nav iespējams ievērot 15 dienu brīdinājuma termiņu; vai (2) izņēmuma kārtā viņam ir pienākums mainīt savus Noteikumus, lai novērstu neparedzētus un tiešus draudus, lai aizsargātu Elektroniskos pakalpojumus un pakalpojumu saņēmējus no krāpšanas, ļaunprātīgas programmatūras, surogātpasta, datu pārkāpumiem vai citiem kiberdrošības apdraudējumiem. Pēdējos divos iepriekšējā teikumā minētajos gadījumos izmaiņu ieviešana notiek nekavējoties, ja vien izmaiņu ieviešanai nav iespējams vai nepieciešams piemērot ilgāku termiņu, par ko Pakalpojuma sniedzējs katru reizi paziņo.
13.3.3. Nepārtraukta rakstura līgumu gadījumā (piemēram, Elektronisko pakalpojumu sniegšana - Konts) Pakalpojuma saņēmējam ir tiesības lauzt līgumu ar Pakalpojuma sniedzēju pirms paredzēto izmaiņu paziņošanas termiņa beigām. Šāds risinājums stājas spēkā 15 dienu laikā no paziņojuma saņemšanas dienas. Nepārtraukta rakstura līguma laušanas gadījumā grozītie Noteikumi ir saistoši Pakalpojuma saņēmējam, ja viņš ir pienācīgi informēts par izmaiņām, saskaņā ar paziņošanas termiņu pirms to ieviešanas, un šajā laikā nav lauzis līgumu. Turklāt jebkurā laikā pēc paziņojuma par izmaiņām saņemšanas Pakalpojuma saņēmējs var pieņemt izmaiņas un tādējādi atteikties no turpmākā paziņošanas termiņa ilguma. Gadījumā, ja tiek slēgts cita rakstura līgums nekā nepārtraukta rakstura līgums, Noteikumu grozījumi nekādā veidā neietekmēs Pakalpojuma saņēmēja, kurš ir patērētājs, tiesības, kuras ieguvis līdz Noteikumu grozījumu spēkā stāšanās dienai, īpaši grozījumi Noteikumos neietekmēs veicamus vai jau veiktus pasūtījumus un noslēgtos, izpildāmus vai izpildītus līgumus par Atskaites iegādi.
13.3.4. Gadījumā, ja Noteikumu grozīšanas rezultātā tiek ieviestas jaunas maksas vai palielinātas pašreizējās maksas, Patērētājam ir tiesības atteikties no līguma.
13.4. Strīdu risināšana: strīdi, kas rodas starp Pakalpojuma sniedzēju un Pakalpojuma saņēmēju, kurš vienlaikus ir arī patērētājs, tiek nodoti izskatīšanai kompetentajās vispārējās tiesās. Strīdi, kas rodas starp Pakalpojuma sniedzēju un Pakalpojuma saņēmēju, kurš vienlaikus nav patērētājs, tiek nodoti tiesai, kuras jurisdikcijā ir Pakalpojuma sniedzēja / Pārdevēja juridiskā adrese.
13.5. Šie noteikumi neizslēdz ar Pakalpojumu sniedzēju līgumu slēdzošā patērētāja pastāvīgās dzīvesvietas valstī spēkā esošos noteikumus, kurus nevar izslēgt ar līgumu. Šajā gadījumā pakalpojuma sniedzējs garantē viņam piešķirto patērētāju aizsardzību, pamatojoties uz noteikumiem, kurus nevar izslēgt ar vienošanos.
Pielikums Noteikumiem: atkāpšanās no līguma veidlapas paraugs
Atkāpšanās no līguma veidlapas paraugs
(aizpildiet un nosūtiet šo veidlapu, ja vēlaties atkāpties no līguma)
– Adresāts:
AUTODNA Sp. z o.o.
ul. Obywatelska 128/152; 94-104 Łódź, Polija
kontakti@autodna.lv
Es/Mēs(*) ar šo paziņoju/paziņojam (*) par manu/mūsu atkāpšanos no šādu priekšmetu pirkšanas līguma(*) no šādu priekšmetu piegādes līguma(*) no līguma par darbu, kas apņem sekojošu priekšmetu veikšanu(*) / no sekojoša pakalpojuma sniegšanas līguma(*)
– Līguma noslēgšanas(*)/pieņemšanas(*) datums
– Patērētāja(-u) vārds un uzvārds
– Patērētāja(-u) adrese
– Patērētāja(-u) paraksts (tikai tad, ja veidlapa ir nosūtīta papīra formā)
– Datums
(*) Nevajadzīgo svītrot