
Jauns auto par 12 000 EUR
Jauna auto iegāde vienmēr ir liels notikums, jo īpaši, ja runa ir par aptuveni 12 tūkstošiem mūsu grūti nopelnīto eiro. Kaut arī par šo summu jūs varat iegādāties C segmenta automašīnu (piemēram, Kia Cee’d vai Seat Leon), vienīgi to iespējas un konfigurācija salīdzinājumā ar nedaudz mazākiem konkurentiem izskatās pabāli, tāpēc pārsvarā dominē mazās pilsētas automašīnas.
Visiem, kuri ir ieinteresēti par šo faktu, mums ir labas ziņas, “kompakti”, kā arī citu segmentu pārstāvji parādīsies cikla turpmākajos posmos. Mūsu budžets noslēdzas līdz 13 000 tūkstošiem eiro, un cenas uzrādām saskaņā ar oficiālajiem cenrāžiem un aprakstiem, kuri atrodas ražotāju mājaslapās, protams, tiem ir tikai ilustratīva nozīme un tie var nedaudz atšķirties pie oficiālajiem auto dīleriem. Nobeigumā neliels padoms – pirms dodaties uz salonu, tam ir vērts sagatavoties. Zināšanas par piedāvājumu, kā arī mūsu prasību precizēšana un neatlaidība pārliecinoši palīdzēs jums iegūt labvēlīgākas cenas.
- Jauna auto,kā Fiat Panda iegade ar dzinēju: 1,2 8v 69 ZS, versija: Lounge. Mazajam “fiatiņam” nav tādas popularitātes kā tā priekšgājējam, lai gan tam ir daudz ko piedāvāt un tas ne ar ko neatpaliek no saviem konkurentiem. Versijā Lounge mēs saņemam diezgan daudz uzlabojumu, un vēl 2600 eiro (ja kāds vēlas, var iztērēt vēl vairāk…) ļauj pienācīgi vairāk uzlabot itāļu iepirkšanās ratiņus. Trūkums, izvēloties 1,2 dzinēju, var būt jaudas nepietiekamība (īpaši pie augstākiem apgriezieniem), bet kopumā tas ir pārbaudīts dzinējs ar vienkāršu konstrukciju, kas būtiski pazeminās ekspluatācijas izmaksas pēc garantijas laika.
- Un jauna auto Kia Venga ar dzinēju: 1,4 90 ZS, versija: M. Šis mazais pilsētas minivens ir īsts viltnieks, jo, pateicoties savam ietilpīgajam salonam, pārsteigs daudzus pārvākšanās lietpratējus. M versijai ir samērā pieklājīgs standarta aprīkojums (manuālais gaisa kondicionieris, radio ar USB/MP3 atskaņotāju, “elektrība” logiem un spoguļiem), un tā, šķiet, ir saprātīgākā izvēle, piemēram, jaunai ģimeni ar diviem bērniem. 90 ZS dzinējs nodrošina pienācīgu dinamiku un patērē maz degvielas. Ja kādam tas šķiet pārāk maz, vajadzētu pameklēt versiju ar 1,6 dzinēju (125 ZS), kas līdzīgā specifikācijā pieprasīs par 600 eiro vairāk vai arī būs jāatsakās no dažām opcijām.
- Peugeot 208 ar dzinēju: 1,6 VTi 120 ZS, versija: Allure 5D. Jaunais 208 ir devis nepieciešamo svaigā gaisa elpu Peugeot gammā, Francijas pārstāvis B segmentā vairs galīgi neizskatās tā, it kā to būtu skāris yo-yo Tā vietā dizaineri uzservēja mums patiešām interesantu projektu ar daudzām stilistiskām piedevām. Par atbilstošu adrenalīna līmeni parūpēsies 120 ZS VTi dzinējs, kas ir viens no PSA koncerna jājamzirdziņiem, un arī auto tirgotāji nepaliks kaunā. Allure vispilnīgākajai versijai ir gandrīz viss, kas vidusmēra auto lietotājam varētu būt vajadzīgs, tāpēc mūsu izvēlētais opciju saraksts ir samērā pieticīgs. Bāzes cena: 12 300 EUR (ar atlaidi 2013. gada modeļiem).
- Jauna auto Opel Adam, dzinējs: 1,4 87 ZS ar Start & Stop sistēmu, versija: JAM. Mazā opeļa konfigurēšana ir jautra nodarbošanās, un cenrāža veidotāji izrādījās ļoti kreatīvi un dažu opciju nosaukumus veidoja, balstoties uz populāru dziesmu tekstiem un kino grāvēju nosaukumiem. Piemērs? Mūsu Adamam piemeklējām krāsu “Papa don’t Peach” kopā ar melno jumtu “I’ll Be Black”. Adama priekšrocība noteikti ir interesantā stilistika un milzīgās personalizācijas iespējas. JAM versija piedāvā ne tikai 6 drošības spilvenus, bet arī gaisa kondicionieri, kruīza kontroli, radio ar USB/Bluetooth, centrālo atslēgu un elektriski regulējamus logus un spoguļus.
- Ford Fiesta, dzinējs: 1,0 EcoBoost 100 ZS, versija: Titanium X 5D. Fiesta ir viens no klasiskiem auto savā klasē, tas tiek augsti vērtēts ar savu labo vadāmību un interesanto dizainu. Topa versija Titanium X var lepoties ar patiesi bagātīgu aprīkojumu, tāpēc izvēlējāmies tikai metālisko krāsu. Zem motora pārsega iemājoja EcoBoost turbodzinējs ar 1 litra tilpumu, kurš no tā pirmās prezentācijas dienas vāc tikai pozitīvas atsauksmes. Pateicoties mūsdienu konstrukcijai, tas nodrošina labus sasniegumus (0-100 km/h 11,2 sekundēs) un zemu degvielas patēriņu (aptuveni 4,5 l uz 100 km).
- Toyota Yaris, dzinējs: 1,3 100 ZS, versija: Active 5D. Pieprasījums pēc pašreizējās paaudzes Yarisa ir tik liels, ka uzņēmums nesen nolēma ieviest trešo darba maiņu Francijas rūpnīcā, kura atrodas Valensjennas pilsētā. Pilsētas toijotai (līdzīgi kā tās priekštečiem) ir liels fanu pulks, kuri novērtē modeli par tās eleganto dizainu un izturību. Aktive versijai standarta aprīkojumā ir 4 drošības spilveni, elektriski regulējami logi un spoguļi, kā arī manuālā klimata kontrole. Aprīkots ar pārbaudītu 100 ZS dzinēju, Yaris nodrošina labu braukšanas dinamiku un vidēji patērē tikai 5,4 litrus benzīna.
- VW Up! dzinējs: 1,0 75 ZS, versija: high up! CityLine 5D. Volkswagen “Supermini” ir ļoti interesants modelis, kurš pārsteidz ne tikai ar savu nosaukumu. High Up! visvairāk aprīkotajam modelim CityLine standartā ir pietiekami daudz gadžetu, lai apmierinātu pat visizvēlīgāko pilsētas auto entuziasta prasības. Pie plusiem var pieskaitīt arī ietilpīgo (kā priekš A segmenta) bagāžnieku – 251 litrs ir tikai nedaudz mazāk, nekā var piedāvāt nedaudz lielāks Polo. Trūkums var būt dzinēja izvēle, jo šeit mēs esam “nolemti” vienīgi uz 3 cilindru dzinēju ar viena litra tilpumu.
- Skoda Fabia, dzinējs: 1,2 TSI 105 ZS, versija: Ambition Plus. Kaut arī Fabia ir ar mums jau kopš 2007. gada, tā joprojām ir mūsu valstī vispopulārāko automašīnu priekšgalā. Tas nemaz nav pārsteigums, jo mazā Skoda jau sen iekritusi latviešu sirdīs, un tas viss, pateicoties labi izkalkulētam cenu stāvoklim attiecība pret kvalitāti. Labi aprīkotā versija Ambition Plus kopā ar 105 ZS jaudīgo 1,2 TSI dzinēju ir ideāla kombinācija.
- Renault Clio 5D, dzinējs: 0,9 TCe 90 ZS, versija: Techno Feel. Clio, līdzīgi kā iepriekš aprakstītais 208, ir viens no jaunākiem spēlētājiem tirgū, un tāpat kā konkurents zem lauvas zīmes kārdina automīļus ar netradicionālo stilistiku. Šis modelis arī labi sevi parāda, ja ņem vērā salona ietilpību, jo vietas pasažieriem būs pietiekami daudz un bagāžnieka ietilpība 300 litri apmierinās katru auto lietotāju. Techno Feel ir viena no bagātīgākajām Clio versijām.
- Jauna auto iegāde, kas varbūt lielisks ģimenei. Dacia Lodgy ar dzinēju: 1,2 TCe 115 ZS, versija: Laureate. Lodgy noteikti ir visietilpīgākais modelis mūsu Top 10. Piecvietīgajā versijā bagāžas nodalījuma ietilpība ir 827 litri, kas noteikti iztēloties ieinteresēs cilvēkus, kuri bieži plāno garākus izbraucienus kopā ar ģimeni, vai tos, kuri vada savu mazo uzņēmumu. Saskaņā ar rūpnīcas datiem 115 ZS jaudīgā Dacia ar 1,2 TCe dzinēju līdz 100 km/h sasniedz 11,1 sekundē, kas ir samērā labs rādītājs.
Lasiet vēl:
autoDNA ir vadošais transportlīdzekļu vēstures tiešsaistes pārbaudes pakalpojumu sniedzējs. Pamatojoties uz jūsu VIN numuru, ar autoDNA varat pārbaudīt transportlīdzekļa vēsturi pirms tā iegādes. Daudzos gadījumos VIN pārbaude var novērst nevēlamas papildu izmaksas, kas saistītas ar transportlīdzekļa iegādi ar nezināmu vai likvidēta transportlīdzekļa pagātni.