Padomi
BMW E46 biežāk sastopamās tehniskās problēmas

BMW E46 Top 10 tipiskākās problēmas

Pievienoja 9 November 2017

Viens no ikoniskākajiem tūkstošgades mijas automobiļiem neapšaubāmi ir joprojām populārais BMW E46. Tas tiek slavēts ne tikai sava veiksmīgā dizaina dēļ, bet arī tādēļ, ka tas ir viens no pēdējiem šīs markas modeļiem, kurš nav pārsātināts ar elektroniku un citām populārajām kaitēm, kas nereti prasa lielus finansiālos un laika ieguldījumus. Portāls autoDNA ir apkopojis populārākās problēmas, par kurām sūdzas šo auto īpašnieki.

Latvijas populārākajā sludinājumu vietnē šobrīd tiek tirgoti aptuveni 430 BMW E46 modeļi, kas no konveijera līnijas noripojuši laika periodā no 1999. līdz 2004. gadam. Līdz ar facelift modeli mainās arī ķibeles, taču apskatīsim tikai tipiskākās problēmas.

Degoša eļļas smaka un motoreļļas noplūde

Vārstu vāka blīves maiņa ir visai tipisks pakalpojums ar ko jārēķinās E46 īpašniekam. Blīve liks par sevi manīt vidēji ik pēc 100 000 nobrauktu kilometru. Vērts pieminēt, ka līdz ar vāka blīves maiņu pie reizes var samainīt arī ieplūdes kolektora un sprauslu blīves.

Ezītis miglā

Ārkārtīgi kaitinoša E46 slimība, kas var parādīties bez brīdinājuma viskarstākajā vasaras dienā vai aukstākajā ziemas rītā. Kas to būtu domājis, ka ventilatoram ir tik ļoti liela ietekme uz komforta līmeni salonā. Visa pamatā ir visiem zināmās detaļas ar segvārdu “ezis” dzīves cikla beigas.

Elektriskie logi

Iegādājoties lietotu BMW E46, noteikti pievērsiet uzmanību visiem elektriskajiem logu pacēlājiem. Ļoti iespējams, ka kāds no tiem nestrādās vai arī nefunkcionēs pilnībā. Rezultātā jāņem nost durvju panelis, vēlams nenolaužot fiksējošās tapas un jāmaina pacēlājs.

Stūres pastiprinātāja šķidruma noplūde

Rindkopas nosaukums pats par sevi jau visai labi izskaidro lietas būtību. Taču vērst uzsvērt, ka šķidruma noplūdi un neizbēgamo līmeņa krišanos tvertnē pavada ļoti nepatīkama skaņa pie izgrieztiem riteņiem. To nevar nepamanīt un skaņa pati par sevi dod skaidru signālu, ka kaut kas nav kārtībā ar stūres mehānismu.

Ja problēma tiks ilgstoši ignorēta, tad nokausiet stūres pastiprinātāju, kas izmaksās krietni vairāk par blīves vai trubiņas maiņu, vai šķidruma pudelīti kādā no auto preču veikaliem.

Radiatora šķidruma noplūde

Jebkura šķidruma noplūde ir svarīga, taču dzesēšanas šķidrums veic ļoti būtisku funkciju – dzinēja dzesēšanu. Ja tas nenotiek vai arī notiek neefektīvi, tad dzinējam var rasties nopietni bojājumi, kurus būs sarežģīti un dārgi novērst.

Tipiskākās rūsas vietas

Katram automobilim ir savi izplatītākie rūsas rajoni. BMW E46 gadījumā tās ir riteņu arkas un bagāžnieka vāks. Labā ziņa ir tā, ka rūsa šim modelim metās redzamā vietā un nepārsteigs ar pēkšņu caurumu automašīnas virsbūvē.

Radio bloks

Konkrēti šim modelim bēdīgi slavenais radio bloks jeb BM54 atrodas bagāžas nodalījumā zem grīdas. Līdz ar to tam ir slikta gaisa cirkulācija, kas ar laiku noved pie audio problēmām. Labā ziņa ir tā, ka šo vadības bloku pie dažādiem speciālistiem ir itin viegli salabot par saprātīgām naudiņām.

Ar lietotiem auto ir viegli sadzīvot – slimības vēsture visiem ir viena un tā pati.

 

Summa komentāri: 2

Leave a Reply

Your email address will not be published.

  1. e46

    man bija e46 2005 gada 7 mēneša , tam naca vel papildus probelmas, kaa piemeram degvielas priekšsliditajs kā jau e60 un nez kam
    vel nak. Un ieplūdes kolektors kautkads elektoniskais bija.

  2. Bembists

    330d 2000.g.
    Elektronika – vienozīmīgi kā arī rūsa, bet ar to vēl var pacīnīties.. Izmantojot orģinālās daļas piekare 10/10 un 184 zs kā arī vidējais degvielas patēriņš to visu atsver.